Friday, August 28, 2009

Cerita biasa2 aje...

Masih belum terlambat rasanya utk saya ucapkan;
SALAM RAMADHAN
buat semua pembaca blog saya
whether announced or not,
you are great readers!!

Semoga Ramadhan kali ini dapat mengubah kita
menjadi insan yang lebih syumul & lebih mencintaiNya
Tuhan sekalian alam
Semoga Ramadhan kali ini dpt kita perbaiki amal ibadat kita
yang lalu, semoga kita berjaya merebut segala
kebaikan & faedah serta hidayah Ramadhan
yang sememangnya adalah yang terbaik
antara seribu bulan!!
Maka rugilah jika kita biarkan ia berlalu
without us being opportunistic about that!
(termasuklah saya yang sering alpa & lalai ini, ni pun saya belum
dirikan Solat Dhuha lagi, semalam pun lupa..
astaghfirullah....)

Sedang saya browse image ramadhan untuk di'paste'kan ke blog saya ni,
saya jumpa satu image yang agak kelakar
tapi memang menarik serta dalam maksudnya
And being a Muslim, it's like a winning feeling
to read that..
rasa macam nak boooooo aje kat 'somebody' tu

Hehehhe...padan muka dia kan...
Syaitan semua dah kena ikat, yang tinggal hanya nafsu kita sahaja..
Maka berjihadlah melawan nafsu
(which is the hardest thing to do..but we have to try our best)
May victory be ours..
***********************************
Dah 4 hari saya tinggal berdua sahaja dgn Mr.Hubby di rumah..
My FIL is in Klang, as usual, taking care of his business
MyMIL is at her daughter's house in Shah Alam
(Mr.Hubby sent her there to be with her grandsons during this school break)
So,it's just the two of us!!
And I really cherish this moment..
And seem Mr.Hubby too...


Takpelah tak gi vacation oversea pun Sayang,
this is much much better & just enough for me..being with you
yes, just you..

Mr.Hubby dah 2 days kerja, departing at 9 in the morning,
and arriving at 2pm..everyday..
(thanks to his roster this month)
baru sahur tadi dia cakap, "bestnya, puasa kali ni lama betul dgn sayang"
You know, when your husband say that,
and you know he meant that..
you'd be in heaven lahhhh
melting wa cakap luuu..hehehe

Apa aktiviti kami bila tinggal berdua??
::jalan2 kat bazaar ramadhan::
::pegi sale metrojaya ari tu kat mid valley::
::tengok dvd sama2 like crazy,macam tak hengat dunia::
::berdua di meja makan pun terasa lebih romantiknya::
::hari ni nak pegi sale lagi::
::boleh tengok tv sambil manja2 (lebih sikit dari biasa,hehe)::
laaagiii
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
takkan nak citer semua kott???!!!:p

LU PIKIR LA SENDIRI...
wakakakaka



1 comment:

Ina said...

hehe..takleh nak pikir lah.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin