Saturday, March 29, 2008

Trip to the beach..a must!!

Ini aje yg dapat dikumpul.. 17 out of 29.. ramai kan?? But I'm proud of having them.. Bear in mind ya..yg kat tengah tu, in turqoise tu, dah umur 31 tau.. not a Fifth Former.. Cuma2 bila jumpa budak2 ni, Chujie & Uncle Z pulak yg lebih2 jadi budak...

Yang selalu ikut kehendak bebudak ni adalah Chujie & Uncle Z yg comel ni...huargh huargh...

Eh, korang tahu tak Ronaldo datang ke Dungun ari tu?? Sempat aku posing dengan dia..but with his back aje lah..

Along (anak sedara yg paling 'senior' dgn pacar nye.. didatangkan khas dari KL untuk menyaksikan detik bersejarah Tok Wan.. Anis, such a cute girl kan?

No comments:

Cheeky Quotes

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin