Friday, May 22, 2009

Tempat Tido..

Posted by Picasa

Tengokla tempat tido anak buah aku..dalam banyak2 tempat,bawah meja jugak yg dia pilih.. Dia selalunya tgk TV sambil baring dari bawah meja ni, bila ngantuk terus tertido kat situ.. Dia pulak jenis yg selalu sleep-walking & mengigau2,so mama dia kena watch-out betul2 kot2 dia terbangun terhantuk pulak kat meja tu.. Cute kan!!

Ni lah Hazree Haizat, anak buah aku yg ke ..... ntahlah tak ingat,sebab aku ada 28 org anak buah dah.. Haizat atau aku panggil Adik, dia anak bongsu kakak aku yg stay kat Jln Duta tu.. Baru darjah 4.. Sebut pasal Darjah 4, ari tu aku balik kampung..jumpa anak buah aku yg sorang lagi ni, girl, Puteri Nur Anisa kitorang panggil Baby N atau lebih manja Ebby N.. Rasanya dah lebih 6 bulan tak jumpa dia,last jumpa dia still main kejar2 dgn Haizat , depa kan sebaya, tapi ari tu aku nampak dia dah besar..dah besar la.. Rupa2nya dia dah 'cukup umur' lerrrrrr..at her age of 10 years old!!! Ohhhh, sama dgn Chujie dia rupanya...hehehe.. how sweet..

2 comments:

cza said...

cute betul la anak buah mu hok sore ni ujie..

zulindanish said...

hahaha..kelakarnya tempat tido..kalau tengok live mesti lagi kelakar..x kisah lah, as long as lena..kadang2 kat tilam empuk pun belum tentu lelap...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin