Wednesday, July 22, 2009

Kasut oh Kasut


Yooo hoooo!!!
I'm homealone tonite..
Mr.Hubby kilijaa..Mak pulak kat Kemuning..
No..no..don't tabik spring to me yet..
Apa awak sumer ingat saya nak stay kat umah sorang2?
Dalam hutan ni??
Ouhhhhh tidakkkkkkkk!!!
Kalau ada anak2 peneman & pembuat bising ok la jugak..
Sorang? Huhhh,ada jugak saya tidur gaya ikan kang..
Tidur tapi mata celik..camne tuh??
Jadi,saya dah call anak sedara saya kat MIAT (Malaysian Institut of Aviation Technology),
mintak eh,paksa dia dtg beradu di rumah Chujie nye..
dengan arahan keras..
"Jangang mari lambat sangat eh"
Jap lagi sampai la tu..

Haaa..meh nak citer pasal outing semalam..
Kami ke KLCC, nak belanja Abang & Akak Delifrance..
why Delifrance??
hehehe,jgn byk tanya laa..
tu memang all-time-favourite Abangku yang sorang itu..
terpaksalah Akak saya tu menahan rasa menugai nya
kerana di Delifrance memang takde belacan!!!
Petai,jering pun takde..

Bukan main saya pakai baju baru..
hehehe..baru beli, tu yang semangat..
kan sekarang byk SALE..
Tapi dah makan,dah kenyang,
lupa plak nak ambik gambar..
Mulut tengah melahap, hati dah terbang ke Isetan..
Apa lagi yg mampu nak ingat!!
Takpe,bukan itu yang saya nak citer..

Lepas makan,we go into split way..
Saya & Mr.Hubby baru nak tengok Transformer tau!!
Abang & Akak ke Lowyat..
After the movie, we spent our time in Isetan again..
and I was looking for a wedges..
Memang jumpa..cantik sangat..and most importantly,
soooo comfort..
Nice colour,nice design..
Tapi TAKDE SIZE!!!!!!!!!!
Hangin satu badan laaa..
Dahlah saya ni memang jenis susah sangat nak berkenan kasut..
Kadang jumpa satu, tak cantik..
Jumpa dua, tak comfort..
Jumpa tiga, mahal..
Huhhhh..
Alih2,boleh pulak yang ni takde size..
Ishhhhhh...

Saya tanya promoter tu,
kat mana lagi ada jual brand EasySpirit ni..
"Isetan Lot 10 kak"
Wahhhh hati berbunga riang, tambah pulak Mr.Hubby ku kata..
"haaa kita pegilah Lot 10 pulak"
"takpe kak,nanti saya tolong check kan utk akak"
urmmm baiknye promoter ni..
.
.
.
.
.
.
.
10 mins
.
.
.
.
"Dah abis kak..tinggal ni aje la last pair. Lot 10 pun takde"
.
.
smiling je saya ni
(tapi sebenarnya..)
GRRRRRRHHHH!!!!!!

Saya dah jadi macam monyet dalam Filem Penerbitan Negara
zaman kita budak2 dulu..
alaaa citer monyet dengan cili tuuu
takkan tak ingat kot..
.
.
.
AKU TAK KIRA..AKU NAK JUGAK..NAK JUGAK
TAK BOLEH MONYET

Mission saya sekarang:
Nak mencari Easyspirit ni sampai jumpa..
Tak kira kat mana
Online pun online lah..
(hehehe..sebenarnya dah jumpa online ni)

Arghhhh lambatnya Mr.Hubby balik
"Sayangggggg...virtual credit card number pleaaseeeeeeeeee"

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin