Sunday, August 1, 2010

Sila lah berkunjung ke.......

Ye..ye...saya tahu..memang sudah lama saya tak update blog ni. nak buat macam mana, lately memang terasa tangan tak cukup, bukan tangan saje, kaki,mulut,otak semua rasa macam tak cukup..(bukankah mengkufuri nikmat Allah tu namanya??).. Dari segi istilahnya sahaja 'tak cukup', namun dari segi maknanya, memang saya terlampau sibuknya sehinggakan masa yang Allah berikan 24 jam tu jenuh dikejar & kadang2 berharap agar ia lambat bergerak...haiiiii manusia mudah alpa pada masa..

Ok, ini cerita terbaru saya...

Saya bersama kawan baik telah sepakat membuka bisnes Online Boutique & telah pun mula beroperasi minggu lepas. Jadi kawan2 & this-blog-reader semua, bolehlah berkunjung ke :

BEAUTYKLIQUE
khusus utk baju2 wanita, macam2 design, cantik menarik memang da bomb lah...hehehe

&

BAGSPLURGE
yang ini kami khaskan utk handbag jenama2 terkenal seperti Coach, Longchamp dll.
(masih baru so please expect only a few entry as per today)

Jadilah Follower di blog2 jualan kami, kerana ada ganjaran yang menanti anda.
Setiap Follower yang membuat belian akan menerima privillege
"point-collection" yang membolehkan anda
melayakkan diri dalam "Redemption Entry" kami setiap 3 bulan.

So, apa tunggu lagi...
jom serbuuuuuuu........


1 comment:

CZA said...

wow wiiiii..
Ujie,
Congratulations! sudah ada online butik skrg. nti aku visit!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin